Een klacht indienen binnen een handomdraai
Wij willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms ietwat anders. Dit vinden wij erg vervelend, want wij willen graag dat onze relaties tevreden zijn. Laat ons daarom tijdig weten wat de klacht is, dan zoeken wij samen met jou naar een passende oplossing.
Telefonisch
Je kunt klachten op verschillende manieren bij ons kenbaar maken. Bel onze relatiebeheer afdeling op 026 – 372 45 20. Onze collega’s helpen graag verder.
Online
Een andere manier om een klacht kenbaar te maken bij DIRECT is door het klachtenformulier in te vullen. Waarna we binnen één werkdag contact opnemen.
Wat gebeurt er na het indienen van de klacht?
Als een klacht is ingediend, gaan we op zoek naar een passende oplossing. Soms kunnen we de klacht direct oplossen. Zo niet dan lossen we dan zoeken we samen met jouw naar een passende oplossing en/of antwoord. Wij registreren alle klachten. Hierdoor weten we wat er speelt en kunnen we onze dienstverlening blijvend blijven verbeteren.
Vul het klachenformulier in
Joël Knuijver
“Wij helpen graag verder.”
Overige contactgegevens
Direct Payrolling & Staffing
KvK handelsregister: 9178377
BTW nummer: 8188.71.556.B01
Jansbuitensingel 7
6811 AA te Arnhem